Bank Spółdzielczy w Jasienicy

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start Aktualności

Wypłata dywidendy

Szanowni Państwo!

 

Informujemy, że od dnia 15.07.2020r. będzie wypłacana dywidenda za rok 2019.

 

Nowa strona internetowa

Szanowni Państwo,

 

informujemy że w ciągu najbliższych kilku dni zostanie udostępniona nowa wersja naszej strony. Poniżej przedstawiamy zdjęcie poglądowe nowej witryny.

strona

 

Obsługa wniosków w ramach programów 500+ oraz 300+

Klientom Banku Spóldzielczego w Jasienicy udostępniona została możliwość składania wniosków wramach programu 500+ poprzez system bankowości internetowej.

Od dnia 01.07.2020r. będzie możliwość składania wniosków o świadczenie z programu Dobry Start (300+).

Zachęcamy do korzystania z platformy wnioskowej!

 

Przerwa w dostępie do InternetBankingu

Bank Spółdzielczy w Jasienicy informuje, że w dniu 27.06.2020r. w godzinach 9:00 - 13:00 nie będzie możliwości zalogowania się do InternetBankingu, wykonywania przelewów, nie będzie czynny również bankomat w Jasienicy w związku z prowadzonymi pracami konserwacyjnymi oraz aktualizacją systemu bankowego.

 

Przelewy natychmiastowe w Banku Spółdzielczego w Jasienicy

Usługa dostępna 24 godziny na dobę

Maksymalna kwota pojedynczego przelewu natychmiastowego wynosi 5.000,00 zł.

Przelew Express Elixir wykonywany jest natychmiast – większość transakcji realizowana jest w czasie kilku sekund, dlatego jest to optymalne rozwiązanie w sytuacji, gdy liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy,

Przelew natychmiastowy Express Elixir możesz zlecić we wszystkich placówkach naszego Banku oraz w systemie bankowości internetowej wyłącznie z rachunków prowadzonych w złotych.

Realizacja przelewu Express Elixir może być niemożliwa w przypadkach np.

  • Bank odbiorcy uniemożliwia przyjmowanie przelewów Express Elixir .
  • przelew jest zlecany poza godzinami dostępności banku odbiorcy ,
  • kwota przelewu jest wyższa niż maksymalny dostępny limit pojedynczy lub dzienny dla tego typu transakcji,
  • bank odbiorcy odrzucił przelew, np. z powodu niezgodności numeru rachunku odbiorcy i jego imienia i nazwiska / nazwy. W takich przypadkach proponujemy zlecenie standardowego polecenia przelewu.
 


Strona 1 z 8