Bank Spółdzielczy w Jasienicy

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start Aktualności
 

zmiana wersji Internet Bankingu

Szanowni Państwo!

Informujemy, że w nocy z 27 na 28 grudnia (środa/czwartek) między 1:00 a 5:00 wystąpi przerwa w dostępie do usługi Internet Banking w związku z aktualizacją wersji.

Zmiany w nowej wersji:

  • Modyfikacje w kodzie związane ze zwiększeniem bezpieczeństwa aplikacji
  • Dostosowanie formatki ZUS do przelewu na indywidualny rachunek płatnika składek (zmiana będzie widoczna od 1 stycznia 2018 roku)
  • Modyfikacja okna prezentującego historię rachunku
  • Modyfikacja funkcjonalności związanej z wyborem kontrahenta (likwidacja wyskakującego okna)
  • Przebudowa okna z kontrahentami
  • Dodanie okna zgód wyrażonych przez klienta
  • Przygotowanie do obsługi nowego interfejsu EOD

Najważniejsze zmiany wizualne znajdą Państwo klikając na poniższy link:

zmiany w wersji Internet Bankingu

 

Prośba o zaprzestanie z korzystania z list haseł jednorazowych w Internet Bankingu

Szanowni Państwo!

 

Informujemy, że w końcówce ubiegłego tygodnia pojawiła się nowa wersja wirusa Nymaim, który nie jest wykrywany przez programy antywirusowe.

Zalecamy wszystkim klientom korzystającym z Internet Bankingu zaprzestanie korzystania z list haseł jednorazowych a w zamian autoryzacji należy dokonywać sms . W celu wymiany sposobu autoryzacji dyspozycji na sms konieczna jest wizyta w placówce Banku.

Usługa sms do autoryzacji dyspozycji jest darmowa i nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Zalecamy także stosowanie limitów w wysokości pojedynczych transakcji (pulpit Internet Bankingu ->Twoje limity w operacjach internetowych-> Limit pojedynczej operacji -> zmień limit)

 

Konto ROR Senior

KONTO SENIOR

 

 

 

 

0 zł za otwarcie rachunku

0 zł za prowadzenie rachunku

0 zł za wpłaty i wypłaty z konta

0 zł za dostęp do bankowości internetowej

0 zł za wypłaty w bankomatach BS i BPS

dodatkowo:

 

 


preferencyjne opłaty za przelewy w innych  bankach

dostęp do usług dodatkowych np. zlecenia stałe, polecenia zapłaty

dodatkowe środki - limit lub debet

możliwość zakładania lokat bankowych

możliwość ustanowienia pełnomocników do rachunku

 

Informacja dla klientów - płatności z ZUS

INFORMACJA DLA KLIENTÓW BANKÓW

e-Składka – proste płatności z ZUS

 

Przedsiębiorco, od 1 stycznia 2018 r. wszystkie składki do ZUS będziesz przekazywać na jeden, indywidualny numer rachunku składkowego. Informację  o numerze tego rachunku dostaniesz z ZUS listem poleconym w czwartym kwartale 2017 r.

 

Jeśli do końca grudnia 2017 r. nie otrzymasz informacji o numerze rachunku składkowego albo zgubisz list, zgłoś się do ZUS albo zadzwoń do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (nr tel. 22 560 16 00). Jeśli nie będziesz znał numeru rachunku składkowego nie opłacisz w 2018 r. składek.

 

Jeśli będziesz miał w 2018  r. długi, to wpłata pokryje najstarszą należność. Może to spowodować zadłużenie za bieżący okres. Wpłynie to m.in. na Twoje prawo do zasiłku chorobowego. Podlegasz dobrowolnemu ubezpieczeniu chorobowemu tylko wówczas, jeśli opłacasz składki w terminie i w pełnej kwocie.

 

Jeśli masz problemy finansowe i nie jesteś w stanie w całości spłacić zaległych składek, to wystąp do ZUS o podpisanie układu ratalnego. Taka umowa zapewni Ci objęcie ubezpieczeniem chorobowym i prawo do świadczeń. Możesz skorzystać z pomocy doradcy ds. ulg codziennie w godzinach otwarcia placówek ZUS. Pomoże on zgromadzić i wypełnić dokumenty niezbędne do rozpatrzenia wniosku o rozłożenie długu na raty.

 

Więcej informacji na temat e-Składki znajdziesz na stronie www.zus.pl/eskladka

 


Strona 4 z 8