Kredyt mieszkaniowy

Jeśli marzysz o własnych czterech kątach, chcesz kupić działkę, zrobić remont to nasz kredyt jest dla Ciebie!

Szczegóły

Kredyt nawozowy

Promocyjny kredyt na sfinansowanie bieżących potrzeb w gospodarstwie rolnym

Szczegóły

Kredyt gotówkowy

Nasz kredyt to szybki i tani sposób na realizację Twoich potrzeb.

Szczegóły

Konto osobiste

Cenisz sobie wygodę i profesjonalną obsługę? Załóż rachunek osobisty w Banku Spółdzielczym w Jasienicy.

Szczegóły

Proponowana przez nas aplikacja Nasz Bank pozwala Klientom korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych opartych o system Android w sklepie Play pod nazwą Nasz Bank

W aplikacji możesz skorzystać z usług banku. Wybierz, to co wygodne i bezpieczne. Nie czekaj, pobierz aplikację ze sklepu Play.

 

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE APLIKACJI NASZ BANK:

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
  • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
  • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US
  • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
  • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
  • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla Klientów),
  • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
  • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).

KORZYŚCI DLA KLIENTA KORZYSTAJĄCEGO Z APLIKACJI NASZ BANK:

  • mobilność – aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety,
  • dostęp do usług Banku 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas,
  • wygodna kontrola środków na rachunkach,
  • wygodna mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej.

INSTALACJA I URUCHOMIENIE:

Aplikacja Nasz Bank jest elementem systemu bankowości internetowej Banku. Przeznaczona jest dla Klientów, będących już użytkownikami systemu bankowości internetowej. Pełne uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym klienta (smartfon, tablet) i przeprowadzeniu procesu aktywacji zgodnie z instrukcją (komunikaty wyświetlane w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia i konfiguracji profilu użytkownika). Aplikacja Nasz Bank dostępna jest obecnie dla urządzeń z systemem Android. Można ją pobrać w sklepie Google Play.

Instrukcja obsługi Aplikacji Mobilnej "Nasz Bank"

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Bankiem pod numerem: +48 33 815 20

W razie pojawienia się jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z naszymi placówkami.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZEJ APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK!

Należy pamiętać, że Bank Spółdzielczy w Jasienicy udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanego sklepu Google Play. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tylko tego sklepu, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł!

Informacja o plikach cookies

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.