Proponowana przez nas aplikacja Nasz Bank pozwala Klientom korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych opartych o system Android w sklepie Play pod nazwą Nasz Bank
W aplikacji możesz skorzystać z usług banku. Wybierz, to co wygodne i bezpieczne. Nie czekaj, pobierz aplikację ze sklepu Play.
NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE APLIKACJI NASZ BANK:
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
- wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, informacje,
- historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US
- przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
- logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
- wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla Klientów),
- mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
- geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).
KORZYŚCI DLA KLIENTA KORZYSTAJĄCEGO Z APLIKACJI NASZ BANK:
- mobilność – aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety,
- dostęp do usług Banku 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas,
- wygodna kontrola środków na rachunkach,
- wygodna mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej.
INSTALACJA I URUCHOMIENIE:
Aplikacja Nasz Bank jest elementem systemu bankowości internetowej Banku. Przeznaczona jest dla Klientów, będących już użytkownikami systemu bankowości internetowej. Pełne uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym klienta (smartfon, tablet) i przeprowadzeniu procesu aktywacji zgodnie z instrukcją (komunikaty wyświetlane w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia i konfiguracji profilu użytkownika). Aplikacja Nasz Bank dostępna jest obecnie dla urządzeń z systemem Android. Można ją pobrać w sklepie Google Play.
Instrukcja obsługi Aplikacji Mobilnej "Nasz Bank"
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Bankiem pod numerem: +48 33 815 20
W razie pojawienia się jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z naszymi placówkami.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZEJ APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK!
Należy pamiętać, że Bank Spółdzielczy w Jasienicy udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanego sklepu Google Play. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tylko tego sklepu, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł!